أغلب تصفح للأخبار عبر

الإستفتاءات السابقة

 

اهم اخبار الاسبوع

 

اسواق و تعاملات فى الاسبوعالرياضة فى اسبوع

 

تطبيقات الافق نيوزfont>

 

الاعلان رقم 3

أخبار الفن - هنا شيحة تكشف عن خواطر كتابتها منذ 11 عام

 

 

أنت الان تشاهد خبر - أخبار الفن - هنا شيحة تكشف عن خواطر كتابتها منذ 11 عام
فى موقع - أخبار الافق نيوز
بتاريخ - الثلاثاء 13 فبراير 2018 03:38 مساءً

الأفق نيوز - هنا شيحة تكشف عن خواطر كتابتها منذ 11 عام

03:02 م الثلاثاء 13 فبراير 2018

كتبت – منال الجيوشي:

كشفت الفنانة هنا شيحة، عبر صفحتها الشخصية بموقع انستجرام، عن خواطر كانت قد قامت بكتابتها منذ 11 عام، وتحديدا في 2007.

ونشرت "هنا" الخواطر التي جاء فيها "اقفل عينيك وافتكر كان شكلك إيه من 10 سنين، كان همك إيه وكان نفسك تعمل إيه، كان نفسك تكون إيه، ودلوقتي بص في المراية واتفرج عليك، إسأل نفسك الأسئلة اللي فاتت، وشوف ردك هايكون إيه، وحاول تسأل نفسك أنا اتغيرت ليه".

وتابعت "وإنت صغير بتبقى جريء، وعاوز تكسر كل الحواجز، وعاوز تجرب كل المخاطر، ومش عاوز تسمع اللي أكبر منك وعندهم خبرة، علشان إنت قال إيه عارف مصلحتك، وشوية شوية تلاقي نفسك بتكبر ووسط الزحمة ولخمة الشغل، تلاقي نفسك نسيت نفسك".

واختتمت قائلة "ربنا خلقنا علشان كل واحد فينا يحقق حاجة في الدنيا، ومش أي حاجة والسلام، لأ، حاجة مفيش حد غيرك يقدر يعملها حتى لو كانت صغيرة، وفي عين الناس مش مهمة، إنت عمال تتكلم تتكلم، طيب إمتى هتعمل، إمتى هتاخد موقف من الحاجات اللي بتضايقك، وتكمل الموقف ده للنهاية".

يذكر أن الفنانة هنا شيحة، تشارك في السباق الرمضاني القادم بمسلسل "أرض النفاق"، وهو من بطولة محمد هنيدي، دلال عبد العزيز، محمد جمال، ومن إنتاج العدل جروب، عن قصة للأديب يوسف السباعي.

هنا2هنا

شكراً لك على زيارتنا لمشاهدة موضوع أخبار الفن - هنا شيحة تكشف عن خواطر كتابتها منذ 11 عام ونتمني ان نكون قد أوفينا في تقديم الخدمة ونود ان نوضحك لك أن خبر "أخبار الفن - هنا شيحة تكشف عن خواطر كتابتها منذ 11 عام" ليس لنا أدني مسؤلية علية ويمكنك ان تقوم بقرائة الخبر من موقعه الاصلي من موقع مصراوى و سمكنك ان تقوم بمتابعة أخر و أحدث الاخبار عبر موقعنا الافق نيوز دائماً من خلال زيارة الرابط " http://www.alufuqnews.com " او من خلال كتابة " الافق نيوز " فى جوجل وسيتم تحويلك الى موقعنا فوراً ان شاء الله .

 

 

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

 

هنا

 

السابق أخبار الفن - "روجينا" ضيفة شرف مهرجان "الفجيرة"
التالى أخبار الفن - بالفيديو| مُتصل يُلقي قصيدة في حب السيسي على الهواء